Vrácení zboží do 14 dnů

 

Zakoupili jste si u nás zboží a nejste s ním spokojeni? Třeba Vám dokážeme poradit na naší zákaznické lince, nebo podpoře na chatu v pravém spodním rohu stránky. Můžeme se třeba společně podívat na nastavení telefonu, nebo Vám zodpovědět všechny vaše otázky a nakonec zjistíte, že Váš výrobek Xiaomi je přece jen super :)

 

Také se může stát, že si svůj nákup rozmyslíte a přejete si zboží vyměnit. Například když koupíte pouzdro pro jiný telefon, než jste zamýšleli, nebo když nejste dostatečně spokojení s kapacitou vaší Powerbanky a přejete si nějakou větší. Stačí nám zavolat na +420 725 435 615, nebo napsat třeba do chatovacího okna v pravém spodním rohu naší stránky. Určitě se domluvíme.

 

Pokud ani toto Vás nepřesvědčí o kvalitách Xiaomi, pak máte samozřejmě 14 dnů od koupě na odstoupení od smlouvy a vrácení zboží. Veškeré náležitosti se dozvíte v našich Všeobecných obchodních podmínkách (VOP), kde najdete informace o tom, v jakém stavu má zboží být, jaké jsou všechny možné lhůty atd.

 

NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY

Jaké zboží mohu vrátit nebo vyměnit?

Můžete vrátit nepoškozené zboží z našeho e-shopu do 14 dnů od doručení/vyzvednutí zboží. Nemusíte vracet vždy veškerou objednávku, můžete vrátit třeba jen část z ní.

Prosím pokuste se vrátit zboží v co nejlepším stavu, včetně veškeré dokumentace, obalů atd. Pokud vrácené zboží bude očividně používané nad rámec seznámení se s produktem, budeme nuceni jej uvést do původního stavu, což stojí nějaké náklady navíc, které vám odečteme z kupní ceny (zboží bude například poškrábané, poškozené atd.).

Kdy dostanu peníze zpět?

Peníze posíláme ten samý týden od doručení vráceného zboží k nám na obchod, nejčastěji v pátek. Bankovní převod trvá obvykle jeden pracovní den, pokud peníze vracíme přes GoPay (pakliže jste objednávku hradili přes platební bránu u nás na e-shopu), může převod trvat až tři pracovní dny dle podmínek služby GoPay, to nedokážeme ovlivnit.

Nabízíte výměny zboží?

Určitě. Pokud od nás obdržíte nefunkční nebo poškozené zboží, pošleme vám nové a původní si vyzvedneme (pokud to dává ekonomický smysl vyzvednout). Pokud si přejete zboží vyměnit za jiné, prosím napište nám na e-mail nebo nám zavolejte. Připravte si číslo objednávky a název či kód zboží, o které máte zájem. Najdeme pro vás optimální způsob, jak výměnu provést.

Jak a kam vrátit zboží?

1) Prosím vyplňte tento formulář k vrácení zboží

2) Pečlivě zboží zabalte společně s formulářem

3) Odešlete jej na následující adresu:

Xiaomi-Store
Římská 24
120 00 Praha 2
Česká republika