V e-shopu stále odesíláme! Prodejna uzavřena. Více informací

Zakoupili jste si u nás zboží a nejste s ním spokojeni? Třeba Vám dokážeme poradit na naší zákaznické lince. Můžeme se třeba společně podívat na nastavení telefonu, nebo Vám zodpovědět všechny vaše otázky a nakonec zjistíte, že Váš výrobek Xiaomi je přece jen super :)

Pokud jste pevně rozhodnutí zboží vrátit, připravili jsme pro Vás velmi jednoduchý systém. Žádné tisknutí a vyplňování formulářů! Žijeme snad ve 21. století, kdo z vás má ještě doma tiskárnu?!

Prostě do následujícího pole jen zadáte e-mail, který jste použili v objednávce. Do schránky dostanete odkaz na našeho průvodce, který Vás celým procesem vrácení zboží provede.

  1. Vyplníte požadovaná pole a e-mailem obdržíte adresu, kam zboží zaslat spolu s číslem případu.
  2. Zboží zabalíte, na zásilku vyplníte číslo případu a odešlete. To je vše! Žádné archaické tisknutí formulářů.
  3. Jste neustále informování e-mailem, jak to s vratkou je. Jestli už jsme zboží obdrželi, jestli už jsme Vám poslali peníze atd.

(nevidíte pole pro vyplnění e-mailu? Vypněte si blokovač reklam prosím)

 

NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY

Jaké zboží mohu vrátit nebo vyměnit?

Můžete vrátit nepoškozené zboží z našeho e-shopu do 14 dnů od doručení/vyzvednutí zboží. Nemusíte vracet vždy veškerou objednávku, můžete vrátit třeba jen část z ní. V průvodci zvolíte, které zboží z objednávky si přejete vrátit.

Prosím pokuste se vrátit zboží v co nejlepším stavu, včetně veškeré dokumentace, obalů atd. Pokud vrácené zboží bude očividně používané nad rámec seznámení se s produktem, budeme nuceni jej uvést do původního stavu, což stojí nějaké náklady navíc, které vám odečteme z kupní ceny (zboží bude například poškrábané, poškozené atd.).

Kdy dostanu peníze zpět?

Peníze posíláme zpravidla ten samý týden od doručení vráceného zboží k nám na obchod, nejčastěji v pátek. Bankovní převod trvá obvykle jeden pracovní den, pokud peníze vracíme přes GoPay (pakliže jste objednávku hradili přes platební bránu u nás na e-shopu), může převod trvat až tři pracovní dny dle podmínek služby GoPay, to nedokážeme ovlivnit.

Nabízíte výměny zboží?

Určitě. Pokud si přejete zboží vyměnit za jiné, není nutné jej posílat zpět a objednávat jiné. Prosím napište nám na e-mail nebo nám zavolejte na +420 725 435 615. Připravte si číslo objednávky a název či kód zboží, o které máte zájem. Najdeme pro vás optimální způsob, jak výměnu provést.

Zboží mi už přišlo poškozené, co s ním?

Ihned, jakmile to zjistíte, tak nám zavolejte nebo napište e-mail. Vymyslíme, jak Vám poslat zboží nové a nepoškozené a to poškozené buď odvézt k nám, nebo jej nechat u vás.

Do e-mailu mi nepřišla adresa, kam to teda mám poslat?

Prosím, sem:

Xiaomi-Store
Římská 24
120 00 Praha 2
Česká republika




arrow_upward