Časté otázky a odpovědi

Zde jsme pro Vás připravili odpovědi na nejčastější otázky, které nám pokládáte. Ušetříme Vám tak čas strávený hledáním informací na celém webu nebo kontaktováním nás.

Co se týká mobilních telefonů, prosím rozlišujte, zda se Váš dotaz týká softwaru - čili nějaké aplikace, nastavení, aktualizace, operačního systému atd., nebo zda se ptáte na telefon jako takový - baterie, tlačítka, barevné provedení, výbava atd. Vše o softwaru naleznete v podsekci MIUI, odpovědi k hardwarové stránce už naleznete pod jednotlivými modely telefonů.

E-shop

Kdy zboží dostanu?

Pokud je u zboží uvedeno, že je skladem, a zároveň jej objednáváte v pracovní den do 15:00 v případě GLS, nebo do 12:00 v případě Zásilkovny a České pošty, pak jej obdržíte následující pracovní den v rámci ČR. Pokud objednáváte na Slovensko, pak počítejte, že zásilku obdržíte do dvou pracovních dnů (objednáte např. v pondělí a ve středu máte zásilku doma). Více o dopravě a platbě zde. V případě osobního vyzvednutí u nás v Praze jej můžete vyzvednout zpravidla ve tentýž den objednávky. Více o osobním vyzvednutí zde.

Máte zboží skutečně skladem?

Ano, pokud na e-shopu vidíte u nějakého zboží nápis SKLADEM, máme jej pro vás přichystané k objednání a expedici v našem skladu v centru Prahy. Jen zřídka se stává, že by údaje na e-shopu nesouhlasily s realitou, byť velmi sporadicky se i takové situace vyskytnou.

Kde si mohu zboží vyzvednout osobně?

Osobně si jej můžete vyzvednout na adrese Římská 24, Praha. Podrobnější údaje o osobním vyzvednutí naleznete zde.

Je možné si zboží před nákupem prohlédnout?

Rozhodně! Stavte se u nás v prodejně na adrese Římská 24, Praha - Vinohrady. Otevírací dobu, kontakt a další údaje naleznete zde.

Mobilní telefony

MIUI (software)

Jak provedu aktualizaci operačního systému v mém telefonu?

Velmi záleží, jaký máte konkrétně telefon a ze které verze operačního systému aktualizujete. Pro podrobnější informace se prosím podívejte na náš blog, kde naleznete i video a postup pro případ, že se třeba aktualizace na první pokus nepovedla.

Mobilní telefony obecně (hardware)

Prozatím žádné otázky a odpovědi.

Xiaomi MiBand

Koupil jsem si MiBand, ale nevím, jak jej spojit s telefonem. Můžete mi poradit?

Prosím podívejte se do sekce Návody, kde naleznete pokyny, jak MiBand s telefonem spojit. Pro telefony s Androidem je potřeba si stáhnout aplikaci MiFit ze stránek miuios.cz/miband, která je kompletně v češtině/slovenštině a přes kterou MiBand ovládáte. Pro telefony Apple iPhone pak v AppStoru naleznete též aplikaci MiFit, bohužel pouze v angličtině.

MiBand už používám několik měsíců, ale najednou mi přestal fungovat. Vůbec se mi nechce spojit s telefonem, můžete mi poradit?

Základem je MiBand pořádně nabít přes dodanou nabíječku. Maximální úroveň nabití poznáte tak, že na MiBandu při nabíjení svítí všechny tři diody a žádná nebliká. Poté zkuste ve svém telefonu aktualizovat aplikaci MiFit na poslední verzi. Pro android ji naleznete na webu miuios.cz/miband. Po instalaci zkuste svůj MiBand odpojit a spárovat jej znovu. Odpojení naleznete v aplikaci MiFit pod "Má zařízení->Miband->Odpojit (ve spodní části obrazovky). Pokud se Vám jej ani tehdy nedaří v telefonu najít, podívám se na něj u nás. Prosím přejděte na stránku "Reklamace a servis".

Nikde nemůžu najít všechny funkce MiBandu. Co všechno měří?

Prosím podívejte se do našeho článku na blogu, funkce MiBandu jsme zde zdokumentovali a pravidelně článek aktualizujeme, když nějaké přibudou.

S jakými telefony a operačními systémy je MiBand kompatibilní?

MiBand pracuje nejlépe s telefony s operačním systémem Android 4.4 a vyšším. I s verzí 4.3 Vám bude MiBand fungovat, ale nemusí být dostupné všechny funkce. Starší verze Androidu ani nemá cenu zkoušet, aplikace je již nepodporuje. Svoji verzi Androidu si na většině telefonů můžete zkontrolovat v Nastavení->Informace o zařízení->Verze systému Android. MiBand můžete používat i s telefony s iOS a Windows Phone. Pro telefony Apple si stáhněte v AppStoru aplikaci MiFit. Pro Windows Phone bohužel neexistuje oficiální aplikace, ale můžete vyzkoušet aplikace "Bind Mi Band", "Mi Band Companion nebo "MiBand Tracker" a zvolit Vámi preferovanou.

Xiaomi Yi Sportovní kamera

Koupil jsem si Xiaomi Yi kameru, ale nevím, jak ji spojit s telefonem, poradíte mi?

Prosím podívejte se do sekce Návody, kde naleznete pokyny, jak kamerku s telefonem spojit. Pro telefony s Androidem je potřeba si stáhnout aplikaci YiSport ze stránek miuios.cz/sportcam, která je kompletně v češtině/slovenštině a přes kterou kamerku ovládáte. Pro telefony Apple iPhone pak v AppStoru naleznete aplikaci Xiaoyi Action Camera (YiCam), bohužel pouze v angličtině.

Je kamerka voděodolná sama o sobě?

Kamerka bohužel voděodolná ani vodotěsná není a je nutné zakoupit vodotěsné pouzdro, které naleznete zde.

Xiaomi Powerbanky

Jak dlouho se Powerbanka nabíjí?

Velmi záleží na tom, jakou nabíječkou ji nabíjíte a jak dlouhý máte USB kabel. Doporučujeme používat nabíječku třeba od tabletu, která má výstup 2A. S tou nabijete Powerbanku podstatně rychleji. V tabulce naleznete údaje od výrobce o době nabíjení jednotlivých modelů:

Model 1A nabíječka 2A nabíječka
5000mAh - 3,5 hod
10000mAh 10 hod 5,5 hod
16000mAh 14,5 hod 9 hod

Mám Powerbanku s kapacitou 5000mAh a mobilní telefon s baterií 2300mAh. Přesto mi jej Powerbanka nenabije ani dvakrát do plna, jak je to možné?

Na našem blogu naleznete článek, který se speciálně tomuto tématu věnuje. Můžete si jej přečíst zde.

Ostatní

Prozatím žádné otázky a odpovědi.