FAQ – nejčastější dotazy

  • Nedaří se mi spárovat hodinky/ náramek s telefonem, poradíte mi ?

Odstraňte zařízení ze seznamu Bluetooth a znovu spárujte přes příslušnou aplikaci. Pokud zařízení stále nefunguje, zkuste spárovat s jiným telefonem pod stejným uživatelským účtem. Pokud zařízení po předchozím kroku funguje správně, zkuste nyní spárovat se zařízením, se kterým chcete produkt využívat.

  • Nedaří se mi spárovat kameru s telefonem, poradíte mi ?

Změňte region v aplikaci Mi Home na „Other“. Pokud párování dělá stále problémy, obraťte se prosím na naší zákaznickou podporu.

  • Nedaří se mi spárovat vysavač s telefonem poradíte mi ?

Změňte region v aplikaci Mi Home na „Other“. Pokud párování dělá stále problémy, obraťte se prosím na naší zákaznickou podporu.

  • Nedaří se mi spárovat lampa s telefonem, poradíte mi ?

Odstraňte zařízení ze seznamu Bluetooth a znovu spárujte přes příslušnou aplikaci. Pokud párování stále dělá problémy, změňte region v aplikaci Mi Home na „Other“. Pokud ani tento krok nepomohl, obraťte se prosím na naší zákaznickou podporu.

  • Nepamatuju si heslo k telefonu (Mi Account), jak mohu postupovat?

Resetovat heslo můžete na této adrese: https://account.xiaomi.com/pass/forgetPassword. Pokud jste k přihlašování uváděli emailovou adresu, přijde Vám na ni ověřovací kód a budete navedeni dál. Pokud jste k přihlašování používali telefonní číslo, vložte tedy SIM kartu z telefonu do jiného zařízení, aby Vám na něj mohla přijít SMS s ověřovacím kódem.

  • Jak připojím telefon s počítačem, aby byl možný přenos souborů?

Po připojení zařízení k počítači pomocí USB kabelu je nutné zařízení uvést do režimu „přenos souborů“

  1. Zapojte telefon pomocí USB kabelu.
  2. Na ploše telefonu sesuňte horní notifikační lištu, kde uvidíte nově řádek „USB na nabíjení“ Na tento řádek klikněte a zvolte nový způsob připojení zařízení, tedy „Přenos souborů MTP.
  3. Nyní by Váš počítač měl připojené zařízení detekovat a můžete přenášet soubory.
  • Jak přenesu soubory z telefonu do telefonu?

Pokud plánujete přejít z Xiaomi telefonu na novější Xiaomi telefon, přenos souboru je velmi snadný proces o pár klepnutí na obrazovku. Po prvním zapnutí nového Xiaomi zařízení bude proces přenosu souborů nabídnut uživateli automaticky. Případně se k tomuto procesu dá dostat pomocí nastavení telefonu (nastavení – o telefonu – přesun do nového zařízení).

Pokud soubory chcete přenést z telefonu jiné značky, nebo z jakéhokoliv jiného důvodu postup výše nelze učinit, je zde mnoho způsobů, jak soubory přenést:

  1. Jednoduchý přenos souborů do počítače z původního telefonu / z počítače do nového telefonu.
  2. Přenos souborů na cloudové uložiště a z něj zpět do nového zařízení (např. Disk Google, Xiaomi Cloud apod…)
  3. Specializovaný software pro přenos souborů (např. Wondershare MobileGo, Mobisynapse, Mobiledit apod…)
  • Telefon nevydrží bez nabíječky tak dlouho, jak by měl, co mohu dělat?

Baterie při běžném užívání přirozeně ztrácí kapacitu, proto je běžné, že u starších modelů musíme vytahovat nabíječku častěji. V některých případech dochází i k vadám na baterii, nebo jiných komponentech telefonu, které mají různé příčiny. V některých případech může být problém i softwarový.

Možné řešení problémů:

  1. Výměna baterie za novou – nejjednodušší způsob v případě potvrzeného problému s baterií, nebo u starších modelů. Telefon vydrží po výměně bez nabíječky opět jako nový. Dnes se již telefony vyrábějí s integrovanou baterií, proto je nutné se s výměnou obrátit na odborný servis: https://xiaomi-store.cz/cs/content/23-vraceni-zbozi-reklamace-a-servis.
  2. Telefon je v záruční lhůtě a baterie v zařízení je výrazně slabá, nafouknutá, nebo se zařízení při nabíjení výrazně přehřívá? V tomto případě se obraťte na náš servis, viz. odkaz výše a problém diagnostikujeme a v rámci záruky bezplatně odstraníme (je-li zařízení zakoupeno přímo v našem obchodě).
  3. Softwarový problém: různé aplikace, které využívají GPS k lokalizování zařízení jsou velkými „žrouty“ baterie a jejich vypnutí/smazání může výrazně pomoci.

Doporučujeme vypínat GPS, pokud ji zrovna nevyužíváte (stáhnete horní notifikační lištu a zde GPS deaktivujete/aktivujete).

  • Co znamená označení telefonu GLOBAL?

Označení Global znamená, že je telefon určen, mimo jiné, pro prodej v České Republice. Pro uživatele to znamená, že budou podporovány všechny dostupné sítě pro vysokorychlostní internet LTE, 4G, případně 5G sítě.

Všechny telefony, které zakoupíte v Xiaomi-Store.cz jsou oficiálně určené pro český trh.