- Nedaří se mi spárovat hodinky/ náramek s telefonem, poradíte mi ?
Odstraňte zařízení ze seznamu Bluetooth a znovu spárujte přes příslušnou aplikaci. Pokud zařízení stále nefunguje, zkuste spárovat s jiným telefonem pod stejným uživatelským účtem. Pokud zařízení po předchozím kroku funguje správně, zkuste nyní spárovat se zařízením, se kterým chcete produkt využívat.
- Nedaří se mi spárovat kameru s telefonem, poradíte mi ?
Změňte region v aplikaci Mi Home na „Other“. Pokud párování dělá stále problémy, obraťte se prosím na naší zákaznickou podporu.
- Nedaří se mi spárovat vysavač s telefonem poradíte mi ?
Změňte region v aplikaci Mi Home na „Other“. Pokud párování dělá stále problémy, obraťte se prosím na naší zákaznickou podporu.
- Nedaří se mi spárovat lampa s telefonem, poradíte mi ?
Odstraňte zařízení ze seznamu Bluetooth a znovu spárujte přes příslušnou aplikaci. Pokud párování stále dělá problémy, změňte region v aplikaci Mi Home na „Other“. Pokud ani tento krok nepomohl, obraťte se prosím na naší zákaznickou podporu.
- Nepamatuju si heslo k telefonu (Mi Account), jak mohu postupovat?
Resetovat heslo můžete na této adrese: https://account.xiaomi.com/pass/forgetPassword. Pokud jste k přihlašování uváděli emailovou adresu, přijde Vám na ni ověřovací kód a budete navedeni dál. Pokud jste k přihlašování používali telefonní číslo, vložte tedy SIM kartu z telefonu do jiného zařízení, aby Vám na něj mohla přijít SMS s ověřovacím kódem.
- Jak připojím telefon s počítačem, aby byl možný přenos souborů?
Po připojení zařízení k počítači pomocí USB kabelu je nutné zařízení uvést do režimu „přenos souborů“
- Zapojte telefon pomocí USB kabelu.
- Na ploše telefonu sesuňte horní notifikační lištu, kde uvidíte nově řádek „USB na nabíjení“ Na tento řádek klikněte a zvolte nový způsob připojení zařízení, tedy „Přenos souborů MTP.
- Nyní by Váš počítač měl připojené zařízení detekovat a můžete přenášet soubory.
- Jak přenesu soubory z telefonu do telefonu?
Pokud plánujete přejít z Xiaomi telefonu na novější Xiaomi telefon, přenos souboru je velmi snadný proces o pár klepnutí na obrazovku. Po prvním zapnutí nového Xiaomi zařízení bude proces přenosu souborů nabídnut uživateli automaticky. Případně se k tomuto procesu dá dostat pomocí nastavení telefonu (nastavení – o telefonu – přesun do nového zařízení).
Pokud soubory chcete přenést z telefonu jiné značky, nebo z jakéhokoliv jiného důvodu postup výše nelze učinit, je zde mnoho způsobů, jak soubory přenést:
- Jednoduchý přenos souborů do počítače z původního telefonu / z počítače do nového telefonu.
- Přenos souborů na cloudové uložiště a z něj zpět do nového zařízení (např. Disk Google, Xiaomi Cloud apod…)
- Specializovaný software pro přenos souborů (např. Wondershare MobileGo, Mobisynapse, Mobiledit apod…)
- Telefon nevydrží bez nabíječky tak dlouho, jak by měl, co mohu dělat?
Baterie při běžném užívání přirozeně ztrácí kapacitu, proto je běžné, že u starších modelů musíme vytahovat nabíječku častěji. V některých případech dochází i k vadám na baterii, nebo jiných komponentech telefonu, které mají různé příčiny. V některých případech může být problém i softwarový.
Možné řešení problémů:
- Výměna baterie za novou – nejjednodušší způsob v případě potvrzeného problému s baterií, nebo u starších modelů. Telefon vydrží po výměně bez nabíječky opět jako nový. Dnes se již telefony vyrábějí s integrovanou baterií, proto je nutné se s výměnou obrátit na odborný servis: https://xiaomi-store.cz/cs/content/23-vraceni-zbozi-reklamace-a-servis.
- Telefon je v záruční lhůtě a baterie v zařízení je výrazně slabá, nafouknutá, nebo se zařízení při nabíjení výrazně přehřívá? V tomto případě se obraťte na náš servis, viz. odkaz výše a problém diagnostikujeme a v rámci záruky bezplatně odstraníme (je-li zařízení zakoupeno přímo v našem obchodě).
- Softwarový problém: různé aplikace, které využívají GPS k lokalizování zařízení jsou velkými „žrouty“ baterie a jejich vypnutí/smazání může výrazně pomoci.
Doporučujeme vypínat GPS, pokud ji zrovna nevyužíváte (stáhnete horní notifikační lištu a zde GPS deaktivujete/aktivujete).
- Co znamená označení telefonu GLOBAL?
Označení Global znamená, že je telefon určen, mimo jiné, pro prodej v České Republice. Pro uživatele to znamená, že budou podporovány všechny dostupné sítě pro vysokorychlostní internet LTE, 4G, případně 5G sítě.
Všechny telefony, které zakoupíte v Xiaomi-Store.cz jsou oficiálně určené pro český trh.